reklama

Môj terapeutický denníček, alebo prečo žena, ktorá nevie písať píše

No píše...vlastne nepíše...len si robí akúsi osobnú terapiu...keby mám terapeuta iste by mi to poradil...Ale potom by si to prečítal a povedal by: Preboha, to je čo?!? Vravel som nech píšete, ale nemyslel som tým nezmyselné články na internet. Vezmite si denník a zapisujte si tam vaše pocity, priania, túžby...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Lenže ja som vždy chcela písať...chcela som byť spisovateľkou a písať bestsellery podľa ktorých by sa točili filmy...bohužiaľ nielenže som sa ňou nestala...ja som pre to nikdy nič nespravila. Ale nemôžem povedať, že mi je to ľúto...Možno niekedy príde ten čas, keď pocítim silnú túžbu napísať scenár a natočiť film, alebo vydať strhujúcu knihu...a možno nepríde. Strašne rada by som písala o politike, o ekonomickej kríze, o medzinárodných vzťahoch, vyjadrovala sa na aktuálne témy a bola vtipnou glosátorkou spoločenského života, ale myslím, že človek by sa mal venovať témam ktorým rozumie...Niekedy síce nedokážem pochopiť ani seba samú, ale i tak si myslím, že mám najväčší prehľad vo svojom vlastnom živote...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som bola malá, tak mi mama hovorievala, že všetko čo chcem, sa mi splní. Myslím, že je to pravda...ona sama mi šla príkladom a svojou kariérou mi každý deň dokazovala pravdivosť tohto tvrdenia...A tak sa podľa toho snažím žiť...Do čerta! Niekedy je to ale poriadne ťažké! Akosi som si príliš zvykla na to, že chcem a veci vychádzajú...a občas aj nevychádzajú. Lenže v rodine, ktorej vládne žena- psychoterapeutka sa tak často riešia problémy, že vás načisto prejde chuť riešiť tie svoje....Áno, moja mama je terapeutka. Život s ňou je úžasný, plný pochopenia a rozhovorov plných emócií a liečby duše...lenže všetkého veľa škodí....a zatiaľ čo sa zo mňa stával dobrý radca, premieňala som sa v oveľa horšieho pacienta. Bože! Nevravím, že som teraz psychopat...teda aspoň si myslím, že nie som...( psychopat si nikdy neprizná, že je psychopat) len mám aj ja svoje problémy a k nim pocit, že nepoznám riešenie...ale kto z nás to nepozná...

Andrea Waltezová

Andrea Waltezová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som extroverá introvertka, hľadajúca zmysel svojho života, neúnavne kráčajúca za svojím snom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu